Opublikowano

Organizacja pracy – zmiany

Szanowni Klienci.
W związku z ogłoszonym na terenie naszego kraju stanu zagrożenia epidemicznego, od dnia 16.03.2020 wprowadzamy następujące zmiany w pracy naszej firmy:

  1. Oddział w Ząbkach, z powodu braku możliwości zapewnienia bezpiecznej obsługi klientów zostaje zamknięty do końca marca. Prosimy o wyrozumiałość i kontakt z biurem w Wołominie, oraz naszymi pracownikami pod numerami telefonów komórkowych.
  2. W oddziale w Wołominie zostaje wyznaczona specjalna strefa dla klientów, wszystkie klamki, meble i całe wyposażenie będzie dezynfekowane za pomocą odpowiednich środków, po obsłużeniu każdego klienta.
  3. Pracownicy naszego biura będą używać rękawic jednorazowych i maseczek ochronnych, oraz zachowywać bezpieczną odległość od klienta..
  4. Każde dostarczone do nas i odbierane od nas urządzenie będzie dezynfekowane.
  5. Zapewniamy możliwość płatności elektronicznych za pomocą karty zbliżeniowej, kodu BLIK lub transferu Revolut. Będziemy także obsługiwać płatności gotówkowe.
  6. Zlecenia u klientów będą realizowane na życzenie klientów.
  7. Zapewniamy ciągłość obsługi i utrzymanie systemów klientów z podpisanymi umowami serwisowymi.
  8. Wszystkie zaplanowane instalacje i wdrożenia będą realizowane po telefonicznym potwierdzeniu z klientem ustalonego terminu.