Profesjonalne systemy informatyczne

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) – urządzenia fiskalne

Zajrzyj tutaj zanim zadzwonisz do serwisu!

  1. Nie mogę wykonać raportu miesięcznego
    Raport miesięczny można wykonać NAJWCZEŚNIEJ pierwszego dnia kolejnego miesiąca, najpóźniej do dnia 25 kolejnego miesiąca.
  2. Dane na raporcie dobowym są nieprawidłowe.
    Należy sprawdzić, czy wszystkie wykonywane poprzednio raporty były raportami FISKALNYMI. Najczęstszą przyczyną niezgodności danych na raportach jest wykonanie poprzedniego raportu NIEFISKALNEGO. W takim przypadku dane o sprzedaży z dnia poprzedniego dopisują się do kolejnego raportu
  3. Kasa wyświetla komunikat „Sprzedaż zablokowana”
    Prosimy o kontakt z serwisem w celu wpisania do kasy kodu odblokowującego.
  4. Nie mogę zmienić godziny.
    Zmiana czasu w kasie fiskalnej jest możliwa wyłącznie po wykonaniu raportu dobowego. Czas można przestawić maksymalnie o 59 minut w przód lub w tył.
  5. Zapomniałem wykonać raport dobowy poprzedniego dnia.
    Raport należy wykonać przed rozpoczęciem sprzedaży w kolejnym dniu.
  6. Czy można wykonywać dwa raporty dobowe fiskalne jednego dnia?
    Tak, nie ma ograniczeń co do ilości drukowanych raportów dobowych, należy jednak pamiętać o tym, że kasa może zapisać w pamięci fiskalnej 1830 raportów dobowych.
  7. Wydrukowałem paragon z bardzo dużą kwotą.
    Paragon należy oddać do biura rachunkowego w celu wyksięgowania kwoty z obrotu firmy. NIE MA MOŻLIWOŚCI WYKASOWANIA PARAGONU Z ŻADNEGO URZĄDZENIA FISKALNEGO.
  8. Zaginęła książka serwisowa kasy
    Fakt zaginięcia książki serwisowej należy niezwłocznie zgłosić do Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla miejsca rejestracji kasy, następnie zapraszamy do naszej firmy po duplikat. Wystawienie duplikatu książki serwisowej jest odpłatne.
  9. Zamykam działalność gospodarczą, co zrobić z kasą fiskalną?
    W przypadku likwidacji działalności gospodarczej należy w ciągu 7 dni od dnia zaprzestania wykonywania działalności, zgłosić się do właściwego Urzędu Skarbowego w celu ustalenia terminu odczytu kasy fiskalnej. Po ustaleniu terminu odczytu zapraszamy z urządzeniem i książką serwisową do naszej firmy.

PAJ-COMP
Agnieszka Zaręba-Brzozowska

ul. Wileńska 54
05-200 Wołomin

Godziny pracy biura:

poniedziałek-piątek: 8.00 - 16.00

Kontakt

tel.: 22 787 90 18
tel.: 22 776 13 20
e-mail: pajcomp@pajcomp.pl
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

Projekt i wykonanie: PAJ-COMP © 1998 - 2018